Puan vermedi·384 syf.····Okunma: 30 Haziran 2024 00:42 Kitabın ilk bölümlerinde karakter ve olay örgüsü o kadar karışık anlatılmış ki anlamakta güçlük yaşadım. Belirli bir sayfadan sonra karakterler ve olay örgüsü iyice netleşti. Aslında kurgu olarak güzel ve ilgi çekici olmasına rağmen nedense kopukluk yaşadım. Bunun hikayeyi anlatım şeklinden kaynaklı olduğunu düşünüyorum. Hikayenin sonunu, bağlama şeklini ben beğendim. Akılda soru işareti bırakmayan güzel bir final olmuş. Kitabın hoşlanmadığım bir noktası da sıfatlar konusundaki yazım hatası oldu. Tam konuya odaklanmışken sürekli dikkatimi oraya kaydı. Kitabı aldıysanız okuyabilirsiniz kurgu olarak güzel ama özellikle alıp okumanızı tavsiye edemem.