Kaç kez okuduğumu sayamadığım her seferinde duygulandıran ilham veren muhteşem bir kitap...
Büyükleri hoş görmek lazım...Beni bitiren söz bu oldu. Açıkçası bu kısma değinmek istedim. Büyük olmak küçük olmayı unutturuyor anladığım kadarıyla. Öyle ya...İnsanlar büyüdükçe küçük bir çocuğun hayal dünyasını anlamayacak kadar büyük oluyor. Bütün mesele bu. Gerçekten de küçükken büyüklerin yaptığı birçok şeyi saçma bulurdum. Şimdi onları taklit ediyorum ara ara. Büyüyorum...Bütün mesele bu...
Teşekkürler Antoine de Saint-Exupéry...Beni küçülttüğün için.