Edebî kısmı pekte güçlü olmayan ama mükemmel bir kitap zira kitap sanat adına değil halk adına yazılmış. Okurken aşırı gaza geldim ah diyorum o cephede vurulan ben olsam!!!!
Ve evet kitap isminin hakkını iyi veriyor, bir yandan tarih bir yandan güzel bir aşk hikayesi.