·200 syf.··Beğendi
···Okunma: 01 Temmuz 2024 23:26 Ben kitabı çok sevdim böyle bunalımdayken falan tam okunacak kitap insanı kendine getiriyor okurken içindeki inceleri alabilene bazen tokat gibi çarpıyor kendini hatırlatıyor unuttuklarını yaşadığın olumlu olumsuz durumları sınırlarını kendini hatırlamak bulmak isteyen varsa alıp okusun bence güzel etki bırakıyor