Hatırlarsanız her türlü şiddetin hiyerarşi den gelme olduğunu söylemiştim.hem kendimize hem başkalarına şiddet anne ve babamıza olan hiyerarşiyi içselleştirmemizden kaynaklanıyor ki kendimize karşı şiddetin uç noktası da intihar.anne baba ile çocuk arasında hiyerarşi yoksa dışardaki hiyerarşi ne kadar baskıcı olursa olsun bizi etkilemiyor .hiyerarşik yapıların bizim uzerimizdeki etkisini belirleyen şey içinizdeki hiyerarşi
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Farkında olalım yada olmayalım her birimizin bir iç sesi var ve erteleme, depresyon, anksiyete gibi sıkıntı veren durumların her biri o iç sesin bize karşı sertleşmesinin sonucu
Çocuk asla eksik,kusurlu davranmaz; çocuğun davranışlarını" düzeltmemiz" gerekmez yapmamız gereken tek şey çocuğun neden öyle davranmaya ihtiyaç duyduğunu bulmaktır.