Hatırlarsanız her türlü şiddetin hiyerarşi den gelme olduğunu söylemiştim.hem kendimize hem başkalarına şiddet anne ve babamıza olan hiyerarşiyi içselleştirmemizden kaynaklanıyor ki kendimize karşı şiddetin uç noktası da intihar.anne baba ile çocuk arasında hiyerarşi yoksa dışardaki hiyerarşi ne kadar baskıcı olursa olsun bizi etkilemiyor .hiyerarşik yapıların bizim uzerimizdeki etkisini belirleyen şey içinizdeki hiyerarşi
Farkında olalım yada olmayalım her birimizin bir iç sesi var ve erteleme, depresyon, anksiyete gibi sıkıntı veren durumların her biri o iç sesin bize karşı sertleşmesinin sonucu
Çocuk asla eksik,kusurlu davranmaz; çocuğun davranışlarını" düzeltmemiz" gerekmez yapmamız gereken tek şey çocuğun neden öyle davranmaya ihtiyaç duyduğunu bulmaktır.
Dünyada ki en güzel şey iki bebeğe çocuk kitabı okumak sanırım Allah isteyen herkese nasip etsin bugün kütüphane etkinliklerine katıldığımız da okuduğumuz kitabımız