Hatırlarsanız her türlü şiddetin hiyerarşi den gelme olduğunu söylemiştim.hem kendimize hem başkalarına şiddet anne ve babamıza olan hiyerarşiyi içselleştirmemizden kaynaklanıyor ki kendimize karşı şiddetin uç noktası da intihar.anne baba ile çocuk arasında hiyerarşi yoksa dışardaki hiyerarşi ne kadar baskıcı olursa olsun bizi etkilemiyor .hiyerarşik yapıların bizim uzerimizdeki etkisini belirleyen şey içinizdeki hiyerarşi
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯
Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Farkında olalım yada olmayalım her birimizin bir iç sesi var ve erteleme, depresyon, anksiyete gibi sıkıntı veren durumların her biri o iç sesin bize karşı sertleşmesinin sonucu
Çocuk asla eksik,kusurlu davranmaz; çocuğun davranışlarını" düzeltmemiz" gerekmez yapmamız gereken tek şey çocuğun neden öyle davranmaya ihtiyaç duyduğunu bulmaktır.