Son 2 yıldır beni içine bu denli hapseden, kurgusu bu kadar muazzam bir kitap okumadım diyebilirim. Kitabı bitirince yazarın keşke onlarca basılı kitabı olsa dedim. Neden mi? Tek bir mekan: Ev Ana karakterler: Bir anne ve kızı. Bu kadar kısıtlı enstrümanla (tabii ki yan karakterler de var) bu kadar mı şahane bir kurgu çıkar.
Maggie ve Nina (sırasıyla anne - kız) bir evde yaşayan iki aile ferdidir. Nina yıllardır annesi Maggie'yi kendisine yaptıklarından ötürü çatı katında tutsak etmiştir. Kitap psikolojik gerilim boyutunda bir Maggie'nin bir de Nina'nın ağzından yaşananları anlatıyor. Bu süreç boyunca okur pinpon topu gibi bir Maggie'nin bir de Nina'nın dünyasına resmen savruluyor. Geçmişte yaşanan anne ve kızın birbirinden sakladığı cinayet boyutu da dahil olmak üzere o kadar çok sır var ki... Yalanlardan ibaret olmuş bir hayat! Kitabın sonunda sinirleriniz alt üst oluyor ve ne yapacağınızı şaşırıyorsunuz. Özellikle anne olan polisiye-gerilim hayranlarına şiddet ve ısrarla tavsiyedir!