Shakespeare ’ ın ilk defa bir komedyasını okudum ,sonunda bir trajedi olacak diye bekledim ama olmadı , keyifli bir kitaptı.
Kısaca, birbirinden haberi olmayan ikiz kardeşlerin herkes tarafından karıştırılması sonucunda ortaya çıkan bir yanlışlık-yanlışlıklar dizisini konu alıyor.
Shakespeare okumaya başlamak için güzel kitap olabilirr