Emre Kayaalp
@Emrekayaalp
Takip Et
"Kırdıysa, sessiz kal. Sessizliğinden kırıldığını anlamıyorsa, onsuz kal."
Şems-i Tebrizî
1000Kitap
575 beğeni
·
26 paylaşım
·
2 alıntı
·
9,5bin Gösterim
4 Yorum
Öne Çıkanlar
Lütfen giriş yapınız.
Giriş Yap
Zeynep Nur
Abi öyle olunca da olan bize oluyor…Karşı tarafın hiç umrumda değil ki…İnsan ne yaparsa kendine yapıyor..
4
Emre Kayaalp
Gönderi Sahibi
Maalesef doğru. Ama öyle de böyle de üzülen biz oluyoruz.
2
Gizle
zülfikar
İlişki uzmanı yaşam koçu atanamamış pdr'ci şemsi tebrizi
3
☆• Burcu •☆
👏👏👏
1
Emre Kayaalp
Gönderi Sahibi
🙏
Gizle
TC☆ Gökçe Kız TC☆
YA onsuz da kırılanlar....
2