"Kırdıysa, sessiz kal. Sessizliğinden kırıldığını anlamıyorsa, onsuz kal." Şems-i Tebrizî
1000Kitap
··2 alıntı·
9,5bin Gösterim
4 Yorum
Lütfen giriş yapınız.
Abi öyle olunca da olan bize oluyor…Karşı tarafın hiç umrumda değil ki…İnsan ne yaparsa kendine yapıyor..
Emre Kayaalp
Gönderi Sahibi
Maalesef doğru. Ama öyle de böyle de üzülen biz oluyoruz.
İlişki uzmanı yaşam koçu atanamamış pdr'ci şemsi tebrizi
Emre Kayaalp
Gönderi Sahibi
🙏
YA onsuz da kırılanlar....