Başlarda çok akıcı gelse de sonra tekdüzeleşmeye başladı. Öneriler çok burjuva ürünü. Kendi gençliğinde tc daha iyi bir haldeyken ve ailesinin imkanları varken yaptığı şeyleri bu ekonomideki gençlere önermesi güldürdü beni. Ben çalışan bir birey olarak şehir değiştirince maaşımı nasıl yettireceğimi düşünürken ailesinden başka geliri olmayan gençler evet operaya viyanaya gitmeli kesinlikle. 15 yaşına kadar ne yaptıysanız yaptınız sonra bir şey olmaz diyor. 15 yaşımda 0.facebook kullanıyordum kusura bakmayın hocam ve entelektüel bireyler