·384 syf.··Beğendi
···Okunma: 04 Temmuz 2024 01:19 Herkese iyi geceler Sevdiğim bir yazardan bir kitap daha bitti. Ama bu sefer bu çok sevdiğim yazar beni biraz üzdü. Neden mi diye soracak olursanız hemen bir giriş yapayım kitapta gereksiz bence birkaç bölüm vardı. Anlayamadım bazı karakterleri neden bu kadar uzun uzun tanıtma gereği duydu? Özellikle ilk 50-100 sayfasını çıkarsanız kitapta bir eksiklik hissetmezsiniz öyle söyleyeyim. Hatta ilk bölümleri okurken kitabı adıyla bağdaştıramadım. Bu kitap hep böyle mi devam edecek diye merak ettim doğrusu. Gelelim bu gereksiz karakter anlatımlarından sonra konusuna. Kimin elinin kimin cebinde olduğu belli olmayan bir konu hakimdi kitapta. Gel bu kitabı gündüz kuşağına koy, kaosu seyret arkadaş! İffetsizlik, edepsizlik, hırs, intikam, aşk vee tabii ki bir yalı... ne ararsan var. İlişkilerin resmen bir sır perdesini ele almış yazar. Dışarıdan ahlaklı görünen her şeyin içeride ne denli kötü durumda olduğunun bir örneğiydi. Kapalı kapılar arkasında ne dolaplar dönüyor? Karı kocanın arasında bulunan uçurum kadar yaş farkının getireceği sorunları belki biraz abartarak ama bence gerçeklikten çok uzak olmayan sonuçlarını biz okuyucuya gösteriyor. Belki bastırılmış duygular, yaşanmak istenen ama yaşanamayan duyguların, hislerin fırsat bulduğu zaman nasıl bir anda ortaya çıkabileceğini yansıtıyor.
Benim kendi fikrim olarak, kitabı okurken gerçekten çok sinirlendim ve doğru söylemek gerekirse kitabı bazı noktalarda fırlatmak istedim. Bu kadar iğrençliklerle ve gereksiz uzatmalarla kitabı nihayetinde bitirdim lakinnn ben yazarın cinli perili kitaplarından devam ya kesinlikle :) Yazarı hiç okumamışsanız bu kitabını değil kesinlike diğer kitaplarına bakın derim.