Bu kadının 1.kitabı ortalama, 2yi güzel 3te batırma huyu var. Şimdi bunu okudum çok güzeldi ama 3.ye dair güzek bir tane yorum okumadım. Caraval'ında 3.kitabında kız karakterlerini gittikçe aptallaştırıp erkek karakteri vasıfsızlaştırmıştı, danteyi bomboş bir karakter haline getirmişti. Bence 3 kitaplık hikayesi yok kadının. Yayınevleri mecbur 3 kitap olsun diye uzattırıyor. Caraval mesela uzuun bir tek kitap olabilirdi. Bu serinin 3.sü okumadım okur muyum şüpheli ama kesinlikle kısaltılabilir çok yeri var. Belki de yazar; post modern bir bakış açısıyla, biz mutlu sonla seri bitti derken aslında kötü 3.kitaplarla mutlu sonun olamayacağını anlatmaya çalışıyordur!! Ya da ben fantastik serilerden artık daha fazla şey bekliyorumdur bilmiyorum. Neyse 3ü okumak vakit kaybı olur mu diye düşünürken biraz fanart bakacağım. Belki ikna olurum