·87 syf.····Okunma: 04 Temmuz 2024 23:46 Attila Şenkon'un okuduğum ilk kitabı. Geç kalınmış bir kitap (yazar) daha. En kısa zamanda diğer kitaplarını da okumaya çalışacağım.
Çok farklı bir dili var Şenkon'un. Kitaptaki tüm öyküleri zekice kurgulanmış. Fantastik tarafı da var öykülerin. Bu beni çok etkiledi. En çok kitaptaki son öykü olan Körebe'yi sevdim. Okursanız ne demek istediğimi daha iyi anlarsınız. Dili sade. Sizi çeken öyküler. Kesinlikle tavsiye ediyorum.