·199 syf.··Beğendi
···Okunma: 09 Ekim 2017 18:23 Zamanın farkında kitabını bir yolculuğa benzettim. Hani çok güzel bir yere gitmek için yola çıkarsınız ama yolda öyle çok güzellik görürsünüz ki varacağınız yeri unutup yolda gördüklerinize takılıp kalırsınız. Sonra yolculuk aklınıza gelir birden ama rotayı öyle şaşırmışsınızdır ki nerde olduğunuzu, nerden gideceğinizi bir türlü bulamazsınız. Bulduğunuzda da o yolculuğun sanki güzelliğini yitirmiş gibi hissedersiniz...Cümleler çok derin, anlamlı ve etkileyiciydi ama öyküler çok dağınıktı. Kitap beş öyküden oluşuyor hepsini de okudum ama hiçbir öyküyü baştan sona anlatamam. Ama felsefelerini çok iyi vermiş, o kısmını saatlerce konuşarak anlatabilirim.