Selam.
Yine Gürpınar'ın kaleminden hem güldüren, hem düşündüren bir kitap. Ben yine çok eğlenerek okudum zaten kısacıktı. Gelin, damat ve kaynana arasındaki ilişkiyi komik bir üslupla anlatmış ki, gülümserken bir yandan da düşündürüyor. Okumayanlara şiddetle tavsiye ediyorum.
Sevgiler.