Puan vermedi·184 syf.····Okunma: 05 Temmuz 2024 00:00 Kitabı roman zannederek almıştım. Ancak öyle değilmiş. Kısa kısa yazılar var. Bunu bilerek okuyun veya alın. Bu kitabı canım sıkkın olduğunda açıp 2/3 sayfa okuyorum. Bitirme derdimin olmadığı bir kitaptı açıkçası. Bu yüzden de okuma süresi fazlaca uzun(483 gün ). Kitabı tekrar okumak istiyorum. Kitabın okunmasının bir zamanı olduğunu düşünüyorum. Hatta bir not da bıraktım kendime. Birine aşık olduğum zaman tekrar okuyacağım. Bir duyguyu tatmadan onun acısını okumak, tam empati yapamayacağım bir konu. Bu yüzden altını çizdiğim yerlere gidip tekrar okumayı istiyorum.