7/10
·176 syf.··
Beğendi
·
2016 1. kitabı
·
4 günde okudu
·
Okunma: 07 Şubat 2016 00:00
Beyazıt kitap fuarında kapağıyla dikkatimi çekti bi de şu ''sebastian'' :D neyse o zamanlar sınava hazırlanıyorum .E birinin beni gazlaması lazım.aldım, iyiydi , hoştu, farklıydı bir kere.bakmayın benim 4 güne bitirdiğime okusan bi solukta bitiverir.yani okunur mu okunur.eksisi olmaz hatta biraz daha bu tarz yazılardan etkilenen biriyseniz katkısını görürsünüz.çok uzattım.iyi okumalar..
İlişkiler
Dinle SebastianMustafa Çay · Çay Yayınları · 2014134 okunma
·
35 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.