·144 syf.··Beğendi
···Okunma: 06 Temmuz 2024 14:34 Gerçekten okumaya değer bir kitap. İleride çocuğum olunca yani ebeveyn olunca tekrar okumaya düşünüyorum. İnsanı düşündüren bazı yerlerinde çok haklı bazı yerlerinde bizim kültürümüze uymayan şeyler. Okurken Noelde ailelerin bir araya gelmesinden bahsediliyor onu bizde de dini bayramlar gibi düşünülebilir. Kendi kendime sorguladım, nankör çocuk muyum, iyi çocuk muyum diye. Ve aileme, ailemle ilişkilerime biraz daha gerçekçi bakmamı sağlayan yazara çok teşekkür ederim. Bence kişisel gelişim değil, felsefe kitabı. Aile felsefesi, aile ilişkisi felsefesi adına ne derseniz.. en sondaki kirpi hikayesi gerçekten de aile bireyleri ve arasındaki ilişkiyi özetliyor.