Puan vermedi·644 syf.····Okunma: 14 Nisan 2026 02:05 Bu romanı üç yıl önce falan satın almıştım biraz okuduktan sonra hoşuma gitmediği için yarıda bıraktım.
Ozaman roman hakkında sert bir inceleme yapmıştım.
(İşte herkesin övdüğü roman buymuymuş vs.vs.)
Aradan geçen üç yıldan sonra roman hakkında insgramdan bir videoya denk geldim bunun sonucunda da tekrardan okumaya başladım.
Ve okuyup bitirdim, okadar muhteşem bir eser ki nasıl olurda 3 yıl önce yarıda bıraktım diye kendime kızmaya başladım.
Sonra şunu fark ettim aslında bazen bazı şeylere vaktinden önce ediniriz ve bunun sonucu olarakta erken sahip olduğumuz şeyin kıymetini bilemeyiz.
Sonradan fark ederiz ne kadar kıymetli olduğunu.
Aynı şey ikili insan ilişkilerinde de geçerlidir.
Birinin önemini onu kaybetmeden veya zihnin yeterli olgunluğa erişmeden anlayamıyoruz.