Sedat
@Sedatknt · 1yıl
Takip Et
Puan vermedi
·
468 syf.
·
Kitabı okudu
·
2024 36. kitabı
Mitoloji tadında harika bir kitaptı . Geç tanıdığım ama iyiki tanıdığım yazarlardan biri oldu . Okuması çok zevkli anlaması çok güç bir kitap . Kesinlikle olunması gereken bir kitap .
Geber Anne!...
Sezgin Kaymaz · İletişim Yayınları · 2024
895 okunma
43 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.
Giriş Yap