·400 syf.····Okunma: 08 Temmuz 2024 23:49 Yine aynı tuzağa düştüm.Kitabın ikincisi de varmış ya, neden seri olduğu belirtilmiyor bu kitabııııın?!En heyecanlı yerinde kitapsız kaldım burada.Haksızlık bu :(
Kitaba gelicek olursak güzel bi polisiye gerilim okudum.Çok vooov olmasa da dili akıcı ve merak uyandırıcıydı.Ters köşeyi tahmin ettiğim için çok şaşırdığımı söyleyemem ama okuması keyifliydi.Sonunun böyle olacağını düşünmemiştim.İkinci kitabını da mutlaka okuyacağım.
Bir oturuşta bitebilecek sürekleyici bir polise gerilim arıyorsanız bu kitap tam size göre.Tavsiye edilir.
Not:Kitapta yazarın Türkçe bir not ile imzası olması da ayrı bi güzeldi.Kitaplığımda böyle bir kitabın olması beni mutlu etti :)