Puan vermedi·324 syf.··
Beğendi
·
2024 15. kitabı
·
28 günde okudu
·
Okunma: 09 Temmuz 2024 01:55
Körlük kitabını çok heyecanla okuyan birisi olarak bir heves başladım “Görmek” adlı devam niteliğinde kitaba.İlk etapta çok sarmadı ve Körlük kadar akıcı değildi.İlk kitaba atıflar olmaya başladığında heyecanlandım ancak Körlük bambaşkaydı.Bu kitap da iyiydi ve genel olarak siyasal düzen içinde var olan manipülasyonun ve demokratik hakların bazı durumlarda göz ardı edilebileceğini gözler önüne seriyor ve bu durum özellikle son sayfalarda daha çok hissediliyor.
GörmekJosé Saramago · Kırmızı Kedi Yayınları · 202222,9bin okunma
·
318 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.