·320 syf.····Okunma: 22 Nisan 2024 00:00 Mine ve Efe'nin acılarla dolu yolculuğu bu kitapta da devam ediyor.
Bu kitapta, ilk kitabın olaylı sonunda olanlardan sonrasını ve devamını okuyoruz.
Bana göre bu kitap olmasa da olurdu. Yani konular biraz daha birleştirilse -ki o zaman da uzun bir kitap olurdu belki ama yinede olsun- daha güzel olabilirdi.
Onun dışında beğendiğim bir kitap oldu. En az ilk kitap kadar heyecan doluydu. Ancak sadece dediğim gibi biraz daha kısaltılarak ilk kitaba da eklenebilirdi bu kitap.