OYUN KURUCU
5/10
·320 syf.··
2024 56. kitabı
·
32 saatte okudu
·
Okunma: 04 Temmuz 2024 22:15
Herkese merhaba, Serinin 3. Kitabı olan oyun kurucu kitabıda bittirdik. Neden ya neden? Bekletim olan kitaplar neden böyle kötü cıkıyor anlamıyorum. Beğenmedim. Otur sıfır dıyesim var yani.... seride tek merak ettiğim kitaptı, ama tam bir vasat cıktı. Konusu ; İlk kitaptan beri tanıdığımız takım kaptadını Holden Moore ile yeni koçlarının kızı olan Julep okuyoruz. İlk görüşte birbilerineen etkilenirler.... bildiğimiz bir hikaye işte yeni koç gelır kızı ile, kızımdan uzak duracaksınız der filan... ama asla beklediğim gibi çıkmadı asla... Puanım hepsi sadece Holden verdim. Onu cok guzel yazmış, bayıldım kendisine.... kendi kendine kımsenın başa çıkmacağı şeyler yaşamış geçmişinde ama yaşayarak bir şeyler başararak kendini hayatta cok guzel tutmuş. ama Julep için aynı şeydi diyemeyeceğim. Aşırı vasat bir kız karakterdi. Birazdan neden öyle olduğunu söyleceğim... Kitapta duygular asla gecmedi, yarısındna çoğu smut sahnelerle ibaret onlarda hiç güzel değildi. Beğenmedim. Şimdi Holden sen bu kızın nesinden hoşlandın , görüntüsünden herhalde başka bir vasfı olmayan biri, kendi acılarını bile iğrenç yollara unutmaya calışan asalağın teki bence.. zaten konu yok kıtapta bir anda sevişiyorlar, sonra kucuk bir dram koymuş, sonra bittiş.... normalde duyguların anlatılması gereken sahnelerin olması gerekıyordu. İki karakter büyük acılar yaşamış cunku ama öyle geçiştirilmiş sahneydi... aaa kızın acısını devamlı okuduk yazıkk.. Bundan sonraki yazaklarım Spoidir...... Şimdi bu sürtük , kız kardeşinin ölümünü sebeb olmuş, direk olmuş yani, zorla kıza uyuşturucu içirmiş ve kız yüksek dozdan ölmüş. Bu kızda kendini suçluyarak (bencede sen suclusun) kendini uyuşturucuya (ezik salak) alkolle ve tabikide önüne gelen herkes ile yatmaya başlamış. Şimdi bunlar kaçış yolları en iğrenç yöntemle , çok şey saymak istiyorumda bu kıza fazlada uzatmak istemıyorum. Sonra herkes senin suucn değildi diyip diyip kızı bir güzel akladılar bu işten... Nasıl bu kızın suçu değil ya nasıl? Size sorarımmm? Bu mal kız kardeşini zorla partıye getırmış mı? EVET Bu mal kız kardeşine dalga gecerek uyuşturucu almasını sağlamış mı? EVET Az kalsın uyuşturucu etkısındeyken tecavuze uğruyor muydu? Evet Şimdi bu kızın ölmesinin kimi suçun? Size sorarımmmmm... böyle bir kızı masum cıkarttılar.. mutlu oldu ve holden gibi guzel bir adamla, ahhh harcadılar seni adamımm bu kaşarla yazık oldu. Asla asla kitabıda seriyede önermıyorum. Serideye devam etmıycem, merak etmıyorum gerisini....
Romantik
Oyun KurucuKandi Steiner · Martı Yayınları · 2024228 okunma
·
1.509 Gösterim
2 Yorum
Lütfen giriş yapınız.
Benim de seveceğimi düşündüğüm kitaplar çok vasat çıkıyor bu aralar ve hepsi de yabancı tiktokarlar yüzünden çünkü onların kitap zevki çok vasat çoğu sadece romantik okuyor, okudukları fantastiklerde bile romantizm ağırlıkta o yüzden de onların popüler ettiği kitaplar vasat çıkıyor
Tugce D.
Gönderi Sahibi
aynen katılıyorum, zaten orda o kadar övüyorlar ki, sırf popüler diye kıtabı cıkarttıp 1 numaraya koyuyorlar , resmen dolandırıyorlar biz okuyucular...
Spoi kısmına da okudum🙂‍↕️ artık seriyi okumayacağım
Tugce D.
Gönderi Sahibi
Okuma bence hiç gerek yok:/