Son zamanlarda okuduğum en hoş kitaplardan.Bu kadar geç tanıştığım için üzüldüm.Daha once birkaç yazısını Kafa dergisinde okuduğumu hatırladım.Ancak roman olarak son kitabından başladım.Bir ayrılığın arkasından duyulan her duyguyu o kadar güzel ifade etmiş ki okurken kendiinizden mutlaka birşeyler bulup ayrılık sonrası yaşadığınız acıyı hafifleteceksiniz.Kitabi bir çırpıda bitirebilecek iken bitmesin isteyeceksiniz .Alın aldırın.Okuyun okuttfuurun...