Değişmemiz gerektiğini düşünürüz ama aslında iyileşmemiz gerekiyordur.Yaralarımızı tanımamız işte bu yüzden çok yararlıdır çünkü bize değişme yerine iyileşme fırsatı sunarlar.
Biliyor musun Viktor?Umut,insanın ayağına batan bir cam kırığı gibidir.Ayağında bulunduğu müddetçe, attığın her adımda canını yakar.Çıkarılıp atıldığında ise bir müddet kanar,iyileşmesi biraz zaman alır fakat sonunda yürümeye devam edersin.Bu sürece matem ismi de verilir.
Son zamanlarda okuduğum en hoş kitaplardan.Bu kadar geç tanıştığım için üzüldüm.Daha once birkaç yazısını Kafa dergisinde okuduğumu hatırladım.Ancak roman olarak son kitabından başladım.Bir ayrılığın arkasından duyulan her duyguyu o kadar güzel ifade etmiş ki okurken kendiinizden mutlaka birşeyler bulup ayrılık sonrası yaşadığınız acıyı hafifleteceksiniz.Kitabi bir çırpıda bitirebilecek iken bitmesin isteyeceksiniz .Alın aldırın.Okuyun okuttfuurun...