Kitap için 10 üzerinden 6 veriyorum üzülerek
Üçüncü kitap benim için gerek anlamda bir hayal kırıklığı oldu ilk 150 sayfa güzel devam etti ama devam 1. Ve 2. Kitabın özeti gibiydi orda yaşanan olayları üçüncü kitapta tekrar yaşıyorduk.
Kitap uzun süre elimde süründe bir an once bitsede 4. Kitaba başlasam dedim o kadar yoruldum zaten yine beklediğim olay sonlarına doğru olunca pek bir fark olmadı
Ama kesinlikle kalemi çok iyi bir yazar kitap kendini okutuyor
Bukalemun 3: YamandağlıAslıhan Doğa