Kitap yalın ve sade bir dille yazıldığı için okumak çok keyifli. Daha önce ortaokul yıllarımda okusam da genel konusu dışında çok hatırlayamadığım bir kitaptı. Benim için tekrar okumak o yıllara tekrar dönmüş gibi hissetmekti. Tekrar huzurla doldum. Tavsiyem özellikle lise veya ortaokul döneminde okunmasıdır. Ama mutlaka her genç kız okumalıdır.
Küçük bir alıntı:
“Ona karşı duyduğu öfke zaman içinde iyice güçlenip benliğine egemen olmuştu, aynen bütün kötü duyguların yaptığı gibi. Hemen uzaklaştırmalısınız bir süre sonra o sizi esir alır.” Küçük Kadınlar s.147