Ben bu kitabın kesinlikle bir dergi ya da ansiklopedi büyüklüğünde basılmasını isterdim. Sanatla ilgilenen herkesin kitaplığında bulunması gerektiğini düşünüyorum. Ama dediğim gibi bir dergi niteliğinde basılmadığı için resimleri incelerken bir yandan da analitik çözümlemelerini okumak için sayfaları ileri geri çevirmek, resimlerin sayfalarda çok küçük kalması sebebiyle dikkatli inceleyememek, ufak bir detay da olsa benim için dikkat dağıtıcıydı. Bu yüzden kitabı masaya koyup yanına da tabletle bahsedilen eserlerin fotoğrafını açıp o şekilde inceleme yaparak okudum. Yine de bir sanat eserini incelerken mutlaka elimin gideceği içerisinde çok güzel teknik bilgiler barındıran bir kitap. Bu konuda beni bir adım ileriye taşıdığını düşünüyorum. İyi ki okumuşum.