Puan vermedi·261 syf.····Okunma: 10 Temmuz 2024 19:51 Sizi bilmem ama ben iyilik ve kötülük denen kavramların herkesin doğuştan beri içinde eşit bir şekilde var olduğuna inananlardanım. Ama bu iki kavramdan hangisini bastırıp hangisini açığa çıkaracağımız da bizim elimizde.
Bir grup küçük çocuk yalnız ve hiç bilmedikleri bir yerde bir süre kalınca hangi tarafa meyilli olduklarını zamanla gösteren ve bunu çok güzel anlatan bir kitap SİNEKLERİN TANRISI.
Sonunda kırılma da olsa iyiliğin kazanacağı bir dünya umut ediyorum.