Puan vermedi·176 syf.····Okunma: 10 Temmuz 2024 21:32 Yaşamaklar bitti. Duvarlar'da bir şey havada kalmıştı bana göre. Şimdi doyuma ulaştım. Yenilgiyi ,yılgınlığı birey içinden verdiğinde bu tarz eserleri seviyorum. Bir de kahramanları arasında yaşananlarda "Bu şimdi neden böyle oldu?" sorusunu sordurtan roman yaşamı yakalıyor. Ben 12 Eylül'ü fon yapan bir şekilde ona dayanan/değinen romanda anlatıcı propaganda yapmasın istiyorum . Caner Almaz'ın anlatıcısı da durması gereken yeri bilmiş . Yaşamaklar adını da kendisini de sevdirdi.