·235 syf.····Okunma: 10 Mart 2025 00:00 Ben İpek ONGUN’un anlatım dilini çok severim ve bu kitapta da çok güzel bir anlatım dili kullanmıştı gençliğin en zirve noktasını zorlukları herşeyin halledilir olmasını anlatıyor bu kitabında da hayatında yaşadığı olayları karakterlere uyarlırıp yazmıştı bence her genç kız okumalı…İyi okumalar