·512 syf.····Okunma: 11 Temmuz 2024 15:29 Kitap güzel ama itiraf etmeliyim ki ilk 150 sayfada çok sıkıldım ama kitap sonradan açıldı.
Betül daha rahat gece hayatı olan bir kız .
Ömer ise Müslüman bir amir.Ayrı dünyadan gelen 2 kişiyi anlatan bir kitap olmuş .
Betül'ün Ömer için yaptıklar güzel anlatılmış.Kitapta ayet ve hadislere yer verilmesini bence mantıklı olmuş .
Kitabın sonu ise hemen bitiyor akılda ??? (Soru işaretleri) bırakıyor .Daha iyi kitaplarda okudum .
Ama yinede tavsiye ederim.