4 üniversite arkadaşından Judy'nin travmalarını ele alan bir kitap. Travmalarınız varsa belki yüzden tetikleyebilir. Ancak beni itap yazım şekli dahil hiç çekemedi. Bitirmek için kendimi çok zorladım. Özellikle yeni bölüme geçiyorum kimin ağzından konuşuluyor anlayana dek 2. sayfaya geçiyoruz. Sadece 1 sahnesinde üzüldüm ama ağlatmadı... Bitirince de uzun süre kitap okuyasım gelmedi. Kendimi yeni kitap için zorladım.