Puan vermedi·256 syf.····Okunma: 11 Temmuz 2024 20:06 Sylvia Plath her zaman okumam gerektiğini hissettiğim bir yazardı. Yazılan ve çekilen her saatte eserlerinden etkilenen biri olarak, "Sırça Fanus"u okumayı yıllarca ertelemiştim. Şimdi ise doğru zamanda okuduğumu düşünüyorum. Kitap, ilk sayfasından son sayfasına kadar kendinizi küçük ve dar bir fanusta hissettiriyor. Ayak uyduramamanın, ayık kalmanın ve elimizdeki bu hayatla nasıl gelgitler yaşadığımızın 250 sayfalık bir kanıtı. Esther, tıpkı bizim gibi biri; her şeyden önce biz kadınların yaşatılmaya dayatılmış her hayata meydan okumuş birisi. Çoğunlukla baş edemiyor ama kendinden de ödün vermiyor. Oldukça cesur ve depresif. Eğer umutsuz bir döneminizdeyseniz, okumamanızı öneririm.