Young Adult'çılar kalkın büyüğünüz geldi, bir kitap bu kadar mı kendinden beklenen her şeyi karşılar. Bu kadar mı hem klişe olur ama hem de bir şekilde kendini benzerlerinden ayırır? Tam fantastik okumak benden geçti, eskisi gibi keyif vermiyor okumak diyordum yanlış kitapları okuyormuşum. Kargalar Meclisi'nde her şey var. Zeki kadın karakterler... Young adult da o kadar az bulunan bir nimet ki. Bazen aklım almıyor. Bu kitaplaro genelde kadınlar yazıyor, nasıl bu kadar gerizekalı yaparsınız baş karakterleri diye. Ama Kargalar Meclisi'nin kadın karakterleri chef kiss. Enemies to lovers?? Mathias ve Nina'nın kitap boyunca süren tensionları? Muhtemelen adhdli ,yerinde duramayan side-kick Jesper? Gizemli, travmaları olan, hep bir adım önde sherlockvarimsi Kaz Brekker? Wylann ve Jesperın sürekli atışmalı flörtleşmeleri?Found family tropeu?? Ve asla sıkıcılaşmayan, bayağılaşmayan, bana böyle plan mı yapılır mkkk dedirtmeyen kurgu akışı?? Elbette ki abartmayalım bazen karaktelerin şansları çok yaver gitti. AMA UMRUMDA MI? DEĞİL. Çünkü yazar bunları smooth bir şekilde dağıtmış hikayeye. Ben bu kitaptan razıyım