Bir yıl önce aldığım ve çok kez ertelediğim bir kitapti. Tabi bu sayede filminide izlemeyi ertelemiş oldum. Ama gecen gün kitabi elime almamla neredeyse bir gunde bitirmem bitirmem bir oldu. Geekrella serisinden sonra okadar romantik komedi okur birisi değilim ama kitabi aşiro sevdim.Akici bir dili var. Espirileri yerinde ve guzeldi hatta bazen cok duygusal anlarda bile genclerin espirilerileri ile örtmesini çok beğendim. Bazen bizde öyle yapmiyor muyuz? Hazel diye bir kizimiz var kendisi tiroit kanseri ama cigerine sepmis bir sekilde tedavisine çözüm buluyor ve cigerlerine dolan sudan dolayi makineye baglanmak zorunda. Her hafta gittiği destek derneğine yeni bir oğlan gelir. O da kanserdir. Oğlan ile arasındaki bazen komik bazen romantik ve bazen dramı çok iyi hissettiriyor. Kitaptaki felsefi unsurları asiri begendim. Agustus'un öldükten sonra unutulmaktan korkmasi, Hazel'in kendini agustus'da uzaklastirmasi ama yinede ne yaparsa yapsin daha yakinlasmalari. Not: kitap böyle hüngür hüngür ağlatmadı ancak gözlerim yaşardı diyebilirim. Hazel'da en sevdiğim şey her şeye benim gibi yaklaşması. Kendimde onu gördüm nedense. Herkese öneriyorum gençlik kitabi olabilir ama büyüklerde okuyabilir.