Puan vermedi·224 syf.··Beğendi
···Okunma: 13 Temmuz 2024 12:08 Kitabın içerisinde 3 tane cinayet hikayesi var. Bu cinayetlerin sebebi kitabın kapağında da verilmiş. "Kurbanı öldüren kendi tutkusudur bazen." Diyor kapakta. Okudukça bu sözün sebebini çok iyi anlıyoruz. Güzel yazılmış bir kitap fakat öyle "ohaaaa" olduğum bir kitap olmadı. İlk hikaye için cidden şaşırmıştım, ikinci hikaye için pek şaşırmadım. :( ama yine de güzel kitaptı. Okuduğum 2. Ahmet Ümit kitabı Aşkımız Eski Bir Roman ve sevinçliyim çünkü kesinlikle son olmayacak!