·192 syf.····Okunma: 13 Temmuz 2024 21:26 Berbat bir kitaptı. Yazılar gereksiz büyük sanki sosyal medyada dramatik hesaplar tarafından paylaşılsın da reklam olsun der gibi tasarlanmış. Bunun yanında da içinde kural yok o yazılara ne denir bilemiyorum nasihat gibiler. 300 kuraldan (kendilerince kural) 3-5 tanesini ancak beğendim. Gerisi yoldan geçen herkesin çok rahat söyleyebileceği tarzdaydı. Toksik pozitif, bol ünlemli cümlelerle dolu bu kitaptaki sadece bir kuralı burada eleştirmek istiyorum. Fazlası benim için zaman kaybı olur.
"KURAL 143:
Gül, tebessüm et ama kahkaha atma! Kendini kaybeden edebini kaybeder. Gülüşün bile ağır başlı olsun..." (s.98)
Kahkaha atma? dini bir kitap mı yazıyorsunuz? Edeple ne alakası var bunun? İnsanlar bir şeyi komik bulup kahkaha atınca edepsiz mi olur? Gülüşün bile ağırbaşlı olsun derken insanların kendi olması yerine "ağırbaşlı" olmasını yönlendirmek ne kadar doğru?