Puan vermedi·318 syf.····Okunma: 16 Temmuz 2024 01:14 Kitabı henüz bitirmedim ama yine de okumakta zorlanıyorum . Konuya biraz milliyetçi yaklaşacağım çünkü ben de mübadele ile topraklarından sürülenlerin torunuyum. Gereklilik vardı ki yapıldı fakat benim insanımın acıları dururken ve bu konuda ne yazık ki yeterince eser yazılmamışken köylerimi yakan, insanımın canına ırzına kastedenlerin acılarını okumak istemedim. Bizde bu düşmanı sevicilik nedir anlamıyorum. Tamam insani yaklaşalım, tamam acıları paylaşalım ama önce benim insanım benim milletim. Öz eleştiriden önce eleştiri ihtiyacı hissettim. Sürüne sürüne okuyorum. Edebi diline diyecek yok bitirince ne hissedeceğimi de bilmiyorum. Şimdilik böyle