İlişkileri canım cicim zamanlarindayken ve Boonie neşeli ve etrafına neşe dağıtırken ki zamanları sevdim.
Başta Aslında sevmeyeceğim karakterin Boonie olacağını düşünmüştüm ama büyük yanıldım. Sondaki iki kavga aşırı sinirimi bozdu. İlk başta Rowan zaten kitabın başından beri ilişkide çabalayan o değildi ama sonda ki o kavga hani üzgün ve sinirliydin anlıyorum ama öfken haftalar boyunca sürmüyor. Kızın yüzüne bile bakmazken o kadar hakareti duymasına rağmen Bonnie arayıp durdu. Dokata ile yıllardan beri arkadaşlar ama asla arkadaşını anlamayan bir kadın gördüm Ben Dokata da. İki kavgada da haklı olan Boonie olmasına rağmen ulaşan çabalayan adım atan Boonie oldu.
Boonie affetti ama ben etmem. İskoç Kaçamağı