Cass, sağanaklı bir gecede evine dönerken yolda park edilmiş bir araba ve arabanın içinde bir kadın görür. Ertesi gün, gördüğü bu kadının öldürüldüğünü öğrenir. Gün geçtikçe günlük rutinlerini, planlarını unutmaya başlayan Cass, o gece arabayı ve kadını umursamadığı için suçluluk duymaya başlar.
YORUMUM:
Yazarla tanışma kitabım öncelikle. Bu kitabı Ocak ayında almıştım, yeni okuma fırsatım oldu. Keşke daha önce okusaymışım diyorum çünkü çok beğendim kitabı. Her sayfa merak uyandırıcı, konu çok akıcıydı.
Bazı kısımlar aşırı tahmin edilebilirdi. “Kesin bunda bir şey var, kesin burada bir şey çıkacak” dediğim kısımlar tam da tahmin ettiğim gibi çıktığı için bir puan kırdım. Fakat katili tahmin edemedim.
Yazarın bir diğer kitabı Terapist’i de çok merak ediyorum. En kısa sürede alıp okumayı düşünüyorum.