Çocukluğumdan beri filmlerini tekrar tekrar ve keyifle izleyerek(Kemal Sunal filmlerini tekrar tekrar izlediğimiz gibi) büyüdüğüm fantezi türünün mihenk taşı olan bu eseri şimdiye kadar okumadığım için kendime kızıyorum. Hobbit'i bilen zaten bilir, kitabı okurken çocukluktan beri izlediğim o eşsiz filmin sahneleri sürekli gözümün önünde oldu. Bu harika kitabı bitirdiğime göre sırada tabiiki Yüzüklerin Efendisi serisi var.