·467 syf.··Beğendi
···Okunma: 14 Temmuz 2024 22:17 Kitabı alırken ağır ilerleyen kitapların yanında çerez niyetine okurum diye düşünmüştüm. Nitekim #AlevAlatlı #Kabus kitabı ile beraber okudum. Watpad tipi bir şey beklerken gayet iyi kurgulanmış ve derinlikli bir kitapla karşılaştım. Yazar bazı duyguları o kadar derinden hissettirmiş ki okurken tedirgin olup yutkunuyorsunuz. Heeeeyyy gidi Rusya sarayından kimler geldi kimler geçti. Kimler kimler tarihin tozlu sayfalarına karıştı. Güç ile zehirlenerek iktidar için türlü yollara başvurdu ve kimleri harcadı. Her neyse kitap güzeldi. Okumak isteyen buyursun okusun.