·384 syf.····Okunma: 16 Temmuz 2024 12:48 İlk kez otistik bir bireyle ilgili bir kitap okudum. Çok beğendim. Yazar konusu için Pretty woman’dan etkilendiğini söylemiş. Evet konusu ilgi çekiciydi ama benim daha çok etkilendiğim şey karakterlerin iç konuşmalarıydı. Duyguları çok yoğun bir şekilde hissedebildim. Stella’nın otizmli bir birey olarak kendini birine yakın hissedebilmesi ve bu anlamda gelişmesi çok güzeldi. Bende güzel bir etki bıraktı diyebilirim. Bir romantik kitapta eleştirilecek fazla bir şey olmamalı zaten ama bu benim için 10’luk bir okuma oldu.