Marquis de Sade ile ilk tanışmamdı. Bir daha okuyacağımı da sanmam. Çok çok az iyi düşünceleri var. En kötü Fransız filozof olabilir. Ayrıca yayınevide kötü bir iş çıkarmış. Aynı alıntılar ve harf hataları vardı. Bu kitabın okunması hiç mühim değil, benim gibi aldıysanız da bitirmeyin bile.