Her insan gibi kitap okumaya başlama serüvenim bu kitapla başladı. Açıkçası bu kitabı okuyana kadar kitapları hiç sevmiyordum. Taa ki bu kitabı keşf edene kadar. Okudukça öyle heyecan geçiyordum ki. Yeri geliyordu üzülüyordum. Sonra şaşırıyordum. Mutlu oluyordum. Sinirleniyordum . Ama bunlara rağmen çok iyi bir kitap. Her şeyiyle harikalar ötesi. Okumanızı tavsiye ederim.