·688 syf.····Okunma: 12 Temmuz 2024 01:18 Merhaba kuşlarım
Ben seriyi genel olarak beğendim, değişik bir kurgusu var. İmran'ın kalemi genel olarak beğenilen bir kalem. Biraz Şehnaz'a benzetiyorum yazımını. Onun da kalemi güzel bence.
Tavsiye edilir mi tartışılır.
Okuyacaklara keyifli okumalar.
Sağlıcakla kalın...