8/10
·688 syf.··
2024 122. kitabı
·
3 günde okudu
·
Okunma: 12 Temmuz 2024 01:18
Merhaba kuşlarım Ben seriyi genel olarak beğendim, değişik bir kurgusu var. İmran'ın kalemi genel olarak beğenilen bir kalem. Biraz Şehnaz'a benzetiyorum yazımını. Onun da kalemi güzel bence. Tavsiye edilir mi tartışılır. Okuyacaklara keyifli okumalar. Sağlıcakla kalın...
Ateş ve Su IIİmran Tohumcu · Epsilon Yayınları · 2016793 okunma
··
53 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.