Ateş ve Su I- II- III
Aşırı basit kurgusu olan, klişeler ile dolu bir kitap daha. Ateş ve Su serisi.
Melisa karakterimiz, 17 yaşında bir lise öğrencisidir. Zorluğa dair hiçbir şey bilmeyen, bu yaşına dek el bebek gül bebek büyütülen Melisa’nın hayatı sürekli ev ve okul arasında geçmektedir. Ta ki beklemediği bir anda, tesadüf eseri karşılaştığı bir adam tarafından hayatı tamamen değişene dek. Bu adam ise Ateş.
Ateş, 23 yaşında sert mizaçlı bir adamdır. Zoru çok iyi bilen, bu yaşına dek bir şeyleri kazanmak için çabalayan, dünya üzerinde sevgi diye bir kavramın olmadığına inanan soğukkanlı biridir. Klasik masum kızımızın aşık olacağı türden bir kötü adamdır.
Artık sıradanlarmış o bilindik kurgusu olan bir kitaptı. Masum kız ve kötü çocuk aşkını içeren önce seven, sonra terk eden ve sonra yine bir araya gelen türden. İşte kız karakterimiz çok masumdur. Erkek karakterimiz kötü adamdır. İşte biri ateştir biri su'dur. Birbirlerinin çok zıttıdır. Önce biri aşık olur diğeri onu istemez. Sonra tam zıttı şekilde devam eder. Yok öyle yok böyle derken bir bakmışız birbirlerine aşık olmuşlar. Üç kitap boyunca aynı olaylar devam eder. Biraz basitçe bir kurgu ve de klişelerle dolu sahneler de eklenmiş ve de bir seri oluşturulmuş.
Gözlerimi devirerek okudum tüm kitapları. Hep aynı kurgu hep aynı olay vardı. O kötü çocuk masum kız aşkından yine vazgeçilmeyen, ilkte birbirini sevmeyip sonunda zıt kutuplar birbirini çeker misali aşk yasayan iki karakteri anlatıyordu kitaplar. Biraz daha yaratıcı olup daha güzel bir kitap yazabilirdi yazar. Sevemediğim ve tavsiye etmeyeceğim bir kitaptı.
Ateş ve Su IIİmran Tohumcu · Epsilon Yayınları · 2016793 okunma
Ah Ateş ahhh. Ne yapıyorsun, sen beni delirtmek mi istiyorsun!!! Olaylar o kadar farklı yerlere çıkıyor ki! Artık bitsin diye meraktan hızlı hızlı okuyup bitirdimm.
SPOİ
Pusat, peki Pusat'tan böyle şeyler beklenebilir miydi? Yani şimdi bazı sıralara oturmayı yasaklayıp, sevdiğinin baş harfini oluşturmayanda ne bilimm...
Ateş ve Su IIİmran Tohumcu · Epsilon Yayınları · 2016793 okunma
Belkide bundan yirmi yıl sonra yapmaya cesaret edemedigim şeyleri düşünüp,keşke yapsaydım da sonucları her ne olursa olsun katlansaydım deyip kendi kendini yiyerek kahrolacaksın. Ama şunu unutma ne sen yirmi yıl önceyi geri alabilirsin ne de yirmi yıl öncesi sana gelebilir. O yüzden şimdi ıyi düşün. Çünkü ileride sırf bugün yapmaya cesaret edemedigin şeyler yüzünden pişmanlık duyabilirsin.
Ateş ve Su IIİmran Tohumcu · Epsilon Yayınları · 2016793 okunma
Biz her zaman farklıydık. Normal diye bir kavram bizim hayatımızda hiç var olmamıştı. Zıttık, birbirimizle uyuşmuyorduk. O siyahsa ben beyazdım. O karanlıksa ben aydınlıktım. O soğuk bir kış rüzgârıysa ben ılık bir yaz esintisiydim. Biz Ateş ve Su’yduk. Evrende bilinen en büyük zıtlıktık. Belki birlikte olmamız bile hataydı. Hiç yan yana gelmemeliydik. Ama kader, bizi bir araya getirmişti. Belki de bizi bir araya getiren sadece tesadüftü… Ateş benim bu dünyadaki cehennemimdi.’’
“O, bu zamana kadar karşılaştığım en farklı, en tuhaf, en değişik insandı, çoğu zaman beni çileden çıkarsa da benim ufaklığımdı işte. Her şeyine her şeyimle değer verdiğim tek kızdı. O inatçı tavrı, beni sahiplenişi, benden bir türlü vazgeçmeyişi, ona yaptıklarıma rağmen hâlâ yüzüme bakıp beni sevebildiğini açık açık söylemesi ve daha sayabileceğim birçok neden varken Melisa’nın kalbimdeki yeri bambaşkaydı. Kelimelerle tarif edilmezdi. Onu ilk gördüğüm zaman nasıl sadece bir kız çocuğu diye içimden geçirdiysem, şimdi de sadece benim her şeyim diyordum. Çünkü öyle olmuştu. Öyle olmayı kendi masumluğuyla, kendi elleriyle başarmıştı. Melisa, benim bu dünyadaki cennetimdi.
Ateş ve Su IIİmran Tohumcu · Epsilon Yayınları · 2016793 okunma
"Biz her zaman farklıydık. Normal diye bir kavram bizim hayatımızda hiç var olmamıştı. Zıttık, birbirimizle uyuşmuyorduk. O siyahsa ben beyazdım. O karanlıksa ben aydınlıktım. O soğuk bir kış rüzgârıysa ben ılık bir yaz esintisiydim. Biz Ateş ve Su'yduk. Evrende bilinen en büyük zıtlıktık. Belki birlikte olmamız bile hataydı. Hiç yan yana gelmemeliydik. Ama kader, bizi bir araya getirmişti. Belki de bizi bir araya getiren sadece tesadüftü...
Ateş benim bu dünyadaki cehennemimdi.'
"O, bu zamana kadar karşılaştığım en farklı, en tuhaf, en değişik insandı, çoğu zaman beni çileden çıkarsa da benim ufaklığımdı işte. Her şeyine her şeyimle değer verdiğim tek kızdı. O inatçı tavrı, beni sahiplenişi, benden bir türlü vazgeçmeyişi, ona yaptıklarıma rağmen hâlâ yüzüme bakıp beni sevebildiğini açık açık söylemesi ve daha sayabileceğim birçok neden varken Melisa'nın kalbimdeki yeri bambaşkaydı. Kelimelerle tarif edilmezdi. Onu ilk gördüğüm zaman nasıl sadece bir kız çocuğu diye içimden geçirdiysem, şimdi de sadece benim her şeyim diyordum. Çünkü öyle olmuştu. Öyle olmayı kendi masumluğuyla, kendi elleriyle başarmıştı.
Melisa, benim bu dünyadaki cennetimdi.' Okadar heyecanlıkı anlatamam kitap
Ateş ve Su IIİmran Tohumcu · Epsilon Yayınları · 2016793 okunma
Merhaba kuşlarım
Ben seriyi genel olarak beğendim, değişik bir kurgusu var. İmran'ın kalemi genel olarak beğenilen bir kalem. Biraz Şehnaz'a benzetiyorum yazımını. Onun da kalemi güzel bence.
Tavsiye edilir mi tartışılır.
Okuyacaklara keyifli okumalar.
Sağlıcakla kalın...
Ateş ve Su IIİmran Tohumcu · Epsilon Yayınları · 2016793 okunma
Geçmişi nedeniyle aşka ve sevgiye inanmayan ATEŞ ve kendi prensini bekleyen MELİSA (SU)
Biri geveze biri nadıren bile konuşmaz
Onların aşkı en zordan başlamıştı
Zorluklar giderek artıyor ve zman zamn tartışıyorlardı
Yoldan geçen bir yabancıyken ikiside sahte sevgili oldular ve yakınlıkları daha da fazlalaştı
Ateş melisayı sevecekmi?
Ateş gibi aşka ve sevgiye inanmayan her zamn öfkeli gibi bakan adam ....
Peki melisa araş ı cidden sevıyormu
Ahha hahha nerak eden varsa okusun kitap süper nznsnsns
Ateş 23 yaşında acaba nasıl gözüküyor hep merak etmişimdir dizisi varsa bile izlemedim muhtemelen yoktur da neyse ve cidden melisa nin tipini de merak ediom yani hayalimdeki herkez değişik ....
Ateş ve Su IIİmran Tohumcu · Epsilon Yayınları · 2016793 okunma
Serinin ikinci kitabıyla karşınıza geldim. Fazlasıyla heyecan dolu, sevgi dolu bir kitaptı. Yazarın dilinin de akıcı ve sade olması kitabı kolay bitirmemi sağladı. Sırada üçüncü kitap var.
Ateş ve Su IIİmran Tohumcu · Epsilon Yayınları · 2016793 okunma
•Duygu yoğunluğunun en ağır hissedildiği kitap bu sanırım. Ve klişelere daha az yer verilen..
Şarkı seçimleri, espriler o kadar kötü ki. Zeka seviyenizi zorluyor.
Ama Ateş'in yağmur kokusunu da burnunuzda hissediyorsunuz o derece sizi sarıyor. 688 sayfayı iki günde okumam da bunu göstergesi olsa gerek. Edebi bir niteliği var mı bence yok ama dizi izlemek yerine okumak her anlamda daha kaliteli zaman geçirmek demek.
İkinci kitabı ilkine göre çok daha beğendim. Melisa daha olgunlaşınca konusu güzelleşti çok olaylar ve beklenmedik gelişmeler olunca kitabın merak uyandırması kaçınılmaz oldu Kesinlikle tavsiye ediyorum. Üçüncü kitabı okumak için sabırsızlanıyorum
11 Eylül 1996 yılında Manisa'da doğan yazar, Sosyal Hizmetler bölümü mezunudur. 2015 yılında ilk kitabı olan Ateş ve Su Epsilon Yayınevi tarafından yayımlandı. Şu an basılı 3 kitabı olan yazar aktif olarak yazmaya devam etmektedir.