·192 syf.····Okunma: 17 Temmuz 2024 01:23 Ben gerekli şeylerdeyken ordaki çalışan kız bunun en sevdiği manga olduğunu söyleyerek bana sattı ama bana 1 saniye bile gerçekten bakmış olsaydı böyle bir şeyi seveceğimi eminim düşünmezdi.
Güzel bir tarafı yok, okumayın, eğlenceli değil, sürükleyici değil, gizem yok... bomboş bir şey.
Azcık anlatayım iblisler ve insanların olduğu bir dünyada iblis avcıları var. Başrolün de bir iblis testere köpeği var beraber yaşıyorlar(yaşamaya çalışıyorlar.) Bunlar pat diye birleşiyor ve bizim ergen oğlan testere adam oluyor.
.
.
.
Dipnot : Başrol meme ellemek istiyor...( -_・)?