·261 syf.··Beğendi
···Okunma: 30 Haziran 2024 23:38 · Issız bir adaya düşen bir grup çocuğun hikayesini anlatıyor. Ben ilk okumaya başladığım zaman 50. sayfaya bile gelmeden bırakmıştım aslında.
Daha sonra okumaya tekrar başladım ve kitap o kadar akıcı geldi ki. Ada da yaşayan çocukların yaşadıkları açlık sefalet aynı zamanda iktidar sorunları o kadar güzel anlatılmış ki. Ben şahsen kitaba bayıldım okumanızı da kesinlikle tavsiye ederim.